Pagina's

dinsdag 21 mei 2013

korte trouwjurk ivoor organza satijnen sjerpen linten buigen tiers

korte trouwjurk ivoor organza satijnen sjerpen linten buigen tiers
i looooooove die jurk! het was liefde op het eerste gezicht!. Ik was een beetje sceptisch over het kopen van een jurk online bij, moer mijn moeder zei: 'ga ervoor! "Ik bestelde het op 27 april, het was precies op tijd verzenden (30 mei) en ik kreeg het op 8 juni. dagen. briljante kwaliteit, leuke knoop. het was groter in 1 maat, toen ik ontving het. maar mijn kleermaker repareerde het in een paar dagen. Ze zei: wow! kwaliteit is prachtig! ik beveel die jurk! i love it hou ervan houden! dank u lightinthebox! U maakte mijn wens kwam uit! mijn hoge 159 cm en ik dacht dat ik heb maat 4, maar voor echt mijn maat is 2. en ook-als u wilt yo kunt taille lint los. maar geloof me-it 's prachtig!
stof: ivoor organza satijn
silhouet: a-lijn, prinses
hals: strapless
versieringen: sjerpen linten, boog, tiers
zoom trein: knie-lengte
Mouwlengte: mouwloos
getoond kleur: kleur kan per monitor
seizoen: lente, herfst, zomer
trendcollecties: kleine witte jurken
stijl: chic & modern, elegant en luxueus
trouwlocaties: strand bestemming, tuin buiten
korte trouwjurk ivoor organza satijnen sjerpen linten buigen tiers Korte Trouwjurk-Sexy en vitaliteit met elkaar gecombineerd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten