Pagina's

zaterdag 25 juli 2015

Trouwjurken satijn ivoor bateau verwijderbare riem tea-length

zoom / trein: tea-length
uitbenen: ja
opmerkingen: verwijderbare riem
riem kleur: blozend roze
versieringen: draperen, sjerpen / linten
volledig gevoerd: ja
gewicht: 1.98kg
seizoen: zomer
stijl: receptie, chic & modern
ingebouwde bh: ja
silhouette: baljurk
hals: bateau
mouwlengte: mouwen
body shape: grote maten, misses, klein, rechthoek, peer, omgekeerde driehoek, zandloper, apple
netto gewicht: 1.5kg
belt stof: satijn
getoond kleur: ivoor (kleur kan verschillen per monitor)
trouwlocaties: hal
taille: natuurlijk
trend collectie: vintage inspired, little white jurken, spring 2013
stof: satijn

ik hou echt van de jurk, de kwaliteit is goed. de levering was zeer snel. twee dingen voor mij: - het is te breed in de buste - de jurk is langer dan op de foto, mi-enkellange. ik probeerde het met de knie-lengte en i like it. dus ik ga snijden it.i had mij aangepast. het enige wat verkeerd was ik koos om advies van iemand die ik wist niet wie zei dat als ik zou gaan bestellen van deze site, voeg een paar centimeters naar de buste te nemen. nou, ik deed dat en nu is het moment zitten aan een naaister kleding winkel te wachten om te worden veranderd alleen op de top. het paste net als overal alsof ze kwamen naar mijn huis en maakte het alleen voor mij. we bestelden drie van dezelfde jurken voor onze junior bruidsmeisjes in oranje met een bordeaux sjerp voor onze val bruiloft. de jurken zagen er geweldig. we waren erg onder de indruk van de kleur en de jurk en hoe goed het was gemaakt. mijn enige probleem is dat er een extra vergoeding die we moesten betalen aan de deur. ik heb het gevoel dat het moet worden opgenomen in de prijs. gorgeous !!! moet een aantal aanpassen hoor! ik ben een groter formaat, maar ook vrij kort, dus niet een fabricagefout helemaal. de wijzigingen bedrijf waar ik heb contact opgenomen hebben gezegd dat het een eenvoudige klus te doen, dus extra bonus! het is een zeer 'vrij' gevoel, het voelt heel vrouwelijk! kan niet wachten om naar beneden te lopen het eiland. ik moet zeggen dat de jurk ziet er echt precies zoals in het beeld, echt geweldig en goed op maat. ik adviseer het bedrijf en ook dit soort jurk, het was mijn droom en toen ik het zag wist ik dat ik wil precies deze jurk. ook de scheepvaart en de communicatie is perfect. maar ik ben het met daniela, ik moest ook de belastingen (btw en accijns) betalen en het was vrij duur, 45 euro, dus het was dezelfde prijs als een jurk hier in de tsjechische republiek, maar deze is erg mooi. de jurk zal nog mooier met de petticoat, precies dezelfde breedte als in de foto, maar het is mogelijk, zelfs zonder, want er is een andere laag van een aantal goede materiaal onder de bovenste laag die de vorm maakt ...
de foto's die ik geĆ¼pload is de kleding direct na het uitpakken ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten